söndag 30 mars 2014

Titellös layout

Ibland tycker jag att en bra titel till bilderna på en layout är så svårt. Ja, det hade kanske passat med "Hamsterboll", men det får ju inte plats.. :)
Istället blev min titel lite mer diskret nere i hörnet.


Hon hade hysteriskt roligt där ute på vattnet. Hon kämpade jättehårt för att kunna stå upp, men föll bara hela tiden. Ju mer hon kämpade och föll, desto mer skrattade hon... Högt! Hon hördes lång väg, trots att hon var instängd.. :)  Och hon tyckte det var jättekul, även om hon nu var vääälidigt yr i huvudet när hon kom in - ju mer man skriker och kämpar, ju fortare tar syret slut..


Till min layout har jag använt papper och stickers från Echo Parks Reflection. Åh vad jag älskar EccoParks kit. De går att använda till nästan allt! Bakgrunden, som förstås är ett mönstrat papper, har jag duttat gesso på, genom en chevron mask. Sedan la jag en chickenwire mask och sprayade över med den vita dylusionsmisten.  Det bröt av bakgrundens mönster bra, tycker jag.. Hela layuoten ser ut såhär: 


Ha nu en härlig söndag! 

Inga kommentarer: