tisdag 18 mars 2014

Min lilla tuffing!

Dags för mig att blogga igen!
Idag visar jag den här layouten som var så skoj att göra! Jag har ett nytt favoritpapper, och det är det pappret ni ser "sönderklippt" i småbitar och placerat som bakgrund åt fotot. Det är baksidan av pappret Monochromatic från Studio Calico.


Det papper jag använt som bakgrundspapper blev jag också väldigt förtjust i. Det är från samma serie från Studio Calico, och heter Watercolor.
Bakom foton och pappersbitar kan man ana att jag smetat ut lite mist genom att spraya den i en ihopknycklad plastpåse och sen "stöppla" mot pappret. Jag har använt Heidi Swapps mist i nyansen Tinsel.
Jag har också stänkt lite med svart mist.


Den coola "knappen" är en Flair badge från American Crafts. Klädnypan kommer från Crate Paper, och du hittar den här.

Överst på sidan har jag placerat två banners i trä. Jag limmade på två bitar från favoritpappret Monochromatic på trädekorationerna. Också pappersbiten under dem kommer från det pappret.


Hoppas ni fick i er en dos inspiration!
Väl mött nästa vecka!


Inga kommentarer: