tisdag 11 mars 2014

Många ränder

Hej scrap-vänner!
Mitt bidrag till denna veckas tema (papper) är denna layout.
Hela teamet hos Scrap-Perra har ju fått samma tre papper att jobba med, och det ska bli otroligt skoj att se hur olika alla har gjort!


Jag valde det här underbara randiga pappret som mitt bakgrundspapper. Det kommer från American Crafts och heter Paper Plane.


På det pappret fäste jag vitt cardstock samt remsor av de andra pappren vi fick i våra kit!
Pappret med cyklarna på heter Kick Ball. Den ceriserosa remsan med vita streck är faktiskt den remsa längst ner på pappret, den man skär bort vet ni! Men jag sparade den, och den passade bra här tycker jag! :-)

Jag har dekorerat med en flair badge från American Crafts, och en tygklädd stor brad, också den från A.C.

Jag stansade ut små hjärtan ur baksidan på pappret Kick Ball.
Den ljusblå remsan med snedställda streck kommer från pappret See Saw.

Tack för idag!

Inga kommentarer: