tisdag 25 mars 2014

Fokus

Jag är väldigt förtjust i trädekorationer, chevronmönster och cirklar!
På den här layouten fick jag med allt det!


Jag har använt en bit mönsterpapper från Pink Paislee som heter Colorful.
Utöver det har jag faktiskt använt en bit kartong från den Prima-förpackning som innehåller de metall-dekorationer du ser på layouten! Kartongen är det ljusblå/beiga du ser bakom det chevronmönstrade pappret.


Jag har också använt en remsa från ett Studio Calico-papper (remsan med kameror) och en bit papper med en cykel, som kommer från American Crafts.


De söta blommorna kommer från Prima. Jag hittar inte just denna nyans i butiken, men de finns i härligt mörklila HÄR!


Du ser också små grå och vita enamel dots från My Minds Eye, samt fina trädekorationer från Crate Paper s.k. Wood veneers. De små är banners, och de stora är tags.
På trädekorationerna har jag stämplat. Ett lätt sätt att piffa till dem!


Tack för idag!
Ni hänger väl med och skapar efter vecko-skissen som vi visade upp här i bloggen igår?




Inga kommentarer: