torsdag 30 januari 2014

Tack från mig.

Mitt sista inlägg här på Scrapperra bloggen och sen är det dags att tacka för mig.
Har varit en otroligt rolig tid att få vara med i det här gänget och jag har fått många nya vänner med tiden. Och jag vill rikta ett speciellt tack till Perra och Mia som jag har delat många skratt och äventyr med, som presenterade mig för ismaskinen i Göteborg, gett mig mycket härligt material, spiration och utmaningar. Härligare människor får man leta efter :)
 
 
Och som avslutning så har jag gjort en layout med papper från Maja Design och Prima.
På pappret har jag använt mig av Inca Gold, ch en mask.
 
 
 


Jag har använt:
 
 
Stor kram från mig till dig!
Och tack!
Men vi syns väl på Perras träffar?
 
Over and Out
Kattiz
 
 
 


1 kommentar:

Åsa aká Scraphorse sa...

Fantastiskt fint! Kommer sakna dig enormt Kattiz! Men vi syns säkert vid tillfällen frammåt ändå! Kramen