onsdag 22 januari 2014

Love notes från Crate paper....

Idag tänkte jag visa en layout med papper från Crate Paper, nämligen serien "Love notes". Det är verkligen en så fin serie, med både papper och stickers som hör ihop. Så läckert!

Jag har lagt lager på lager och ovanpå papprena har jag lagt tre remsor med svartvit washitejp. På tejpen har jag gnuggat en superfin text-rubon från Studio Calico.

Flaggorna blev över från förra veckans helvita projekt och jag tyckte det kunde vara roligt att använda upp dom på en gång, istället för att grejerna ligger kvar på pysselbordet i evighet.

De svarta swirlarna på bakgrundspappret är gjorda med lim som jag sen strött torr-glitter över. Jag skakade bort överflödigt glitter och lät det hela torka. Enkelt och så effektfullt.








Ha en bra dag!
/Helene - webmosterhelene



Inga kommentarer: