tisdag 21 januari 2014

En bröllopspresent...

Tidigare var vi på ett underbart bröllop.
Och som bröllopspresent hade vi planerat något lite annorlunda och mer personligt.
Vi hade satt upp en stor "tavelram" och en kamera med självutlösning framför.

Så under hela dagen/kvällen fick gästerna fotografera sig.
Behöver jag säga att bilderna blev mer och mer "uppfinningsrika" desto längre kvällen gick...

Sedan efter bröllopet satte vi ihop ett personligt album till bröllopsparet med ett urval ut alla de härliga bilderna. Och det gjorde jag givetvis i Project Life stil.


Jag använde mig av Snaps 6x8 format, då det kändes lite för 'stort' med ett helt 12x12 album.
Vi kostade dessutom på de lite finare läder albumet för att få en lite finare känsla.


På första sidan har vi ett lite större bröllopsfoto på brudparet.
Jag tycker en av fördelarna med PL är alla dessa olika format man kan använda.


Jag har blandat hej vilt bland olika PL-serier från Becky Higgins.
Jag har helt sonika valt ut sådant som passar.

Här kommer lite fler bilder:




Avslutningsvis en liten hälsning från oss.

Så, ett litet present tips från mig.
Hoppas Ni fått lite inspiration.

Inga kommentarer: