söndag 24 november 2013

Läckert papper!

Åhhh, Har ni sätt PinkPaislees läckra serie Color Wash?  Läckra pastellfärger, lite "tvättat" och i ett par av pappren i serien är det stansat i! Detta som jag fick i händerna är stansat med stjärnor. Läckert!

Jag visste inte riktigt hur jag skulle göra, för att lyfta fram just stjärnorna, men jag gjorde ju såhär. Jag satte dubbelhäftande tejp på vanligt kopieringspapper och satte bakom tre av stjärnorna, sen petade jag på lite glitter, så det glittrar lite.. :)

 
I övrigt har jag blandat rätt bra i min layout. Papper från Basic Greys Carte Postale, Bingobrickan från SimpleStories I love Summer, Enamel dots, Doilies och allt är ihopsatt med tiny attatcher
 
 
Ser ni vilka tre stjärnor som är glittrade?
Hoppas helgen har varit bra och att er söndag blir detsamma!

Hur går det för er med månadstävlingen?  Och veckans skiss?
Det finns lite mer tid kvar på den ena och det kommer en ny skiss i morgon.. :)

Inga kommentarer: