fredag 29 november 2013

Jul Lo i turkost, rött och lime!


Denna vecka startar verkligen julen för oss, men jag tjuvstartade med lite musik och pepparkaks bak redan i början av november. Det var för att komma in i rätt stämning inför vår jul tema vecka.



Denna Lo påbörjade jag på DT träffen vi hade i augusti, kanske inte så konstigt att färgerna inte direkt blev typiskt juliga. Men jag gillar verkligen färgkombinationen och kommer att använda den även i andra sammanhang framöver.



Sen blev den liggandes som så många andra av mina projekt, och jag tog med den till en träff i Uppsala för 3 veckor sedan. Där sa min fantastiskt kreativa bordsgranne till mig att inte dekorera så mycket, sidan var vacker som den var.


En utmaning för mig, men helt rätt beslut.

Gillar du dekorationer?
Då kanske kursen Dekorera 3 Lo är något för dig.

Du hittar kursbeskrivningar här.

Hoppas att du får en trevlig advents helg!

Happy Scrapping!


Therese





Inga kommentarer: