tisdag 12 november 2013

Gemensamt tema - JUL

Som rubriken lyder så är det återigen dags för Tema-vecka för DT teamet, och denna gång är det i julens tecken! Det är ju trots allt inte så långt kvar nu, och det har börjat komma in många härliga julkollektioner i butiken hos Mia och Perra.

I mitt DT-paket låg det en härligt matchande serie från Prima. Mums!


Ett julkort i beiga, dova toner, med vissa inslag av rött.
Med matchande dekorationer i tonad vit och guld.


Här kommer en detaljbild på de fina mönsterpapprena från Primas Holiday Jubilee, heart gears, blommorna och bling stenarna. Ni kan även se en glimt av en doily från Bo Bonny under cirklarna. Som jag för övrigt stansat ut med hjälp av Spellbinders. Alla kanter är distressade med Frayed Burlap.


Här kommer en närbild på motivet, färglagt med Copic.

Här har jag använt några av mina julfavorit-kombinationer:
Djup röd: R59-37-35
Beige: E44-43-42-41
Varm grå: W3-1-0

Huden är: E11-21-00-000-R20-11
Håret: E29-25-23-21

Jag har färglagt på Perfect Colouring Paper.

Glöm nu inte kika in varje dag denna vecka för att se vad resten av teamet skapar för juligt åt Er.






Inga kommentarer: