fredag 18 oktober 2013

Min 1:a Projekt Life vecka + 12x12 Lo

Jag tänkte vara modig nog och visa min allra 1:a vecka med Projekt Life.

1:a sidan i mitt album

Det var ett stort steg för mig att börja skapa på detta sättet. Det kändes lite jobbigt att börja tänka smått fast ändå stort, för att inte tala om alla nya produkter man skulle förstå vad det var och vad man gjorde med… Ett helt nytt tänk, helt enkelt!

Vänster sida på 1:a uppslaget

Nytt sorts album, nya plastfickor i olika storlekar och mått, och så alla dessa kit med tags. Det kändes lite som en investering att köpa så mycket på en gång till skillnad från 1 mönsterpapper i taget.

Extra ficka, höger sida

Extra ficka, vänster sida

Svart vit tag, målad med Distress dyna

Mia var gullig nog och gav mig en ordentlig genomgång av allt material och en stor bunt med tags därtill J sen var jag redo och motiverad. Jag hade faktiskt lite svårt att inte sätta igång just där och då. Men det var ju det där med foton också. De var ju också nödvändiga. Så jag fick vänta tålmodigt en stund till, och det var det värt.

12x12 LO, höger sida

Jag fick ihop fler foton än jag trodde denna 1:a vecka och det blev mer än 1 uppslag, och så valde jag att göra en 12x12 Lo att ha i mitt PL album tillsammans med resten av veckans foton. Denna 12x12 Lo är gjord med PL tags/material. Jag kommer att göra så fler gånger eftersom det är så roligt material att jobba med.


Jag håller nu på att planera in en Projekt Life kurs för er som känner er inspirerade.
Du kan hålla utkik efter kursdatum här.

Hoppas att du får en trevlig helg.

Happy Scrapping!

Therese










Inga kommentarer: