torsdag 24 oktober 2013

Ballerinaskrin

Fick ett gammalt Ballerina-smyckes-skrin av en väg vars dotter hade tröttnat på det.
Tror många av er kommer ihåg dessa, jag hade också en när jag var liten.
Ballerinan saknades med speldosan fungerade i alla fall...
Så självklart antog jag utmaningen i att altra den ;)
Här kommer några "före" bilder i alla fall...
 

 
Utsidan.
Jag klädde den med papper från Bo Bunny - Little Miss och spillbitar.

 
Lade lite Star Dust stickles på delar av mönstren i pappret, här på blommor och fjärilar.
En liten Prima dekoration är en av de få dekorationer jag använde utöver alla blommor.

 
Bytte ut lås och så klädde jag in den i MASSOR av blommor...

 
Insidan.
Mer papper från Bo Bunny, mängder av blommor och så satte jag tillbaka spegeln. Istället för Ballerinan blev det snurrande blommor.
 
 
Glossy Accent på pärlorna i pappret.

 
Och mer Stickles Stardust på blommorna.

 
Valde ju papper med omsorg ;) så lite uppmuntrande texter kom med i skrinet.
Och nu är det inget tråkig barnsmyckesskrin längre utan en blomsterprakt som pryder byrån i mitt sovrum ;) Mycket roligt att altra gamla fynd.

 
Kram Kattiz

Inga kommentarer: