fredag 13 september 2013

Träning - en del av mitt nya liv

Fredag och min bloggdag. Idag kommer mitt blogginlägg lite senare än vanligt och det beror på att jag gjorde layouten igår och fotade den imorse men sen var jag in till stan och tränade så jag hann inte blogga. Och numera så är träning en del av mitt nya liv så därför får blogginlägget vänta:)

Fotot föreställer ju våra nya träningsskor som vi köpte i somras till mig, maken och sonen. Jag tror ni kan lista ut vilka skor tillhör vem!

Jag har jobbat med Glitz-papper Finnley. Två mönstrade papper och stickersarket fick det bli denna gång tillsammans med Petalooblommor och washitejp och ett gäng färgklickar.

Bakgrunden är uppbyggd med olika distess ink dynor och stenciler (blandade märken) och sedan några prima trästämplar som ser ut som typ washitejp fick vara med och så några färgklickar från Dylusion Ink spray.
Några få dekorationer i form av blommor fick det vara på den här layouten förutom Washitejp. Och här ser ni några lager av de olika färgerna. Svart ram runt cardstocken och mönsterpapper är gjord med svart Signopenna.
Ha en trevlig fredag och helg. Denna helg kommer jag definitivt ha trevligt för vi ska ha DT-träff och nästan alla i DT-gänget kan komma. 

Inga kommentarer: