söndag 15 september 2013

Skolavslutningslunch!

I år så slutade min stora tjej grundskolan och vi tog en lunch på stan i väntan mellan att hennes klass hade avslutning och niorna hade betygsutdelningen i aulan.
Detta är faktiskt det enda fotot jag har på henne från hela den dagen, för hon ville inte bli fotad. Men det får väl gå det också, liksom..


Jag har mistat bakgrunden med en bubbelgumsrosa fin färg. Det blev inte den där fina, tunna, som mest glittrar som det brukar bli, utan gott om plumpar. Det blev bra, men inte som jag tänkt mig.. Likaså hade den lila misten från Dylusions, som jag sprayat genom chevronmasken, beckat igen lite grann och det blev lite plumpar av den med. Jaja. Det blev bra ändå!

Papper, stickers och alfabet kommer från Echopark's Here & Now.  Jag gillade pilränderna på Rainbow Chevrons, så det fick bli både en smal ram på layouten och lite bredare bitar bakom fotot.

Jag gillar att använda ett och samma kit såhär och EchoPark är helt klart en av mina stora favoriter!

Inga kommentarer: