fredag 6 september 2013

Min tolkning av veckans skiss

Som jag utlovade i måndags så tänkte jag visa min tolkning av Veckans skiss. Ett antal härliga bidrag har redan kommit in, kul!!!

Jag har lekt med nya papper från MME tillsammans med ett antal stenciler och distress ink dynor och pimpat upp med lite blommor.
Här ser ni de olika lagrerna av färger, ni ser att jag har använt 3 olika stenciler och jag har använt distress ink dynorna för att få färg. Jag har även dekorerat med Enamel Dots som har blivit väldigt populära. Det är som små gummiduttar och ger en 3D effekt och är jätteläckra.
Fotot har jag skurit ut i en cirkel även den för att den ska passa in i layouten.
Hoppas att du hittar inspiration av skissen. Det gjorde jag i varje fall :)

Ha en underbar fredag och helg.

Inga kommentarer: