lördag 31 augusti 2013

Whatever

Trevlig helg på er allihopa! :)


Idag tänkte jag visa er en sida med en känsla av att satsa högt, för att vinna högt. :)


Även denna gång har jag jobbat med en mop up page. Känner ni igen den från mina KRAM-sida för några veckor sedan? :) Det är gelatos och multi medium över några masker, sen har jag dragit blåfärgad baby wipes över hela sidan. 


Jag tyckte att den blev lite mörk, så jag kände att den behövde lite vit modeling paste.


Jag hade en tanke om att jobba med olika tags, och ge sidan en "soft look". Tagsen är utklippta från ett papper från Pink Paisle, och sen använde jag ett bokpapper i botten. Jag har fäst dem med små bitar av dubbelhäftande tejp, så att de ända sitter lite löst. Sen sydde jag fast dem med några korsstygn och några häftklamrar.


En liten närbild på alla härliga lager. Det är det här jag verkligen gillar med Art Journal. :)

Så vad gör ni idag?

Jag ska på Creative Moments i Järfälla, och gå en Copickurs med Åsa. Ses vi där? :)


Inga kommentarer: