fredag 23 augusti 2013

Tolkning av en Art Journaling sida



Överskott på känslor?

Finns det ett mått på hur mycket känslor man skall ha?
Låt oss säga att genomsnittet är 1 liter känslor, då tror jag att jag har fått 2 i så fall...
När måttet är rågat och känslorna rinner över är det skönt att ha någonstans att lägga dem.
För mig handlar Art Journaling om att omvandla mina känslor till bilder och på det sättet "lätta på trycket".
 

Helgen som gick var ett sådant tillfälle, och då blev den här sidan till.



Tolkar man symbolerna på denna sidan, kan man kanske? se att jag är fågeln som sitter instängd i buren.
Jag behöver nyckeln som tjejen/jag håller i handen för att låsa upp.
Hur får jag på bästa sätt tag i den?



Testa du också!
Känner du att du behöver lite starthjälp eller kanske bara inspiration så jobbar vi med detta på kurserna i Art Journaling. Du hittar kursbeskrivningar här.

Hoppas att ni får en trevlig helg.

Happy Scrapping!

Therese

Inga kommentarer: