lördag 10 augusti 2013

The secret of success

Då var det lördag igen. Hur har ni haft det i veckan?


Idag har jag knåpat ihop en sida om självförtroende - "You have to belive in yourself. That's the secret to success."  Kom ihåg det! :)

Nyss var det CHA i USA, den stora hobby-mässan där det släpps en massa roliga nyheter. Dyan Reavely - "Dylusions mamma" - har kommit ut med en ny produkt. En tom stämpeldyna som man kan färga in med hennes mister. Jag vet att Scrap-Perra har beställt hem den, och jag kan knappt vänta på att få testa alla roliga tekniker och leka med den. :) Finns det någon mer därute som är sugen på den?


Medan jag väntar på den nya produkten, så lekte jag lite med de Dylusions produkter jag har. :) Jag mistade bakgrunden med tre blå/gröna nyanser och vatten. Sen mistade jag vatten genom några masker och "lyfte bort" färg.

Ovan på det kladdade jag ut rosa akrylfärg genom en prickig Dylusions-mask, och modeling paste genom en TCW mask. När allt var torrt, så stämplade jag en tjej på sidan. Konturerna på stämpel fyllde jag i med en svart Faber Castell-penna, så att hon skulle synas bättre. Kanterna på sidan har jag färgat in med en röd stämpeldyna, för ovanlighetens skull. Visst blev det läckert? :)


Och så måste jag få visa er närbild på alla härliga färger och lager. :)

Ha en bra helg! :)


Inga kommentarer: