söndag 11 augusti 2013

She is the best!

Strax efter skolavslutningen så började Bianca i simskolan. Hon visste - ungefär- hur man "viftade" med armarna när hon började. När tre veckor hade gått och det var dags för avslutning, så hade hon tagit tre märken! (eftersom hon inte fick ta de enklaste, enkla- utan det skulle ju vara en liten utmaning iaf.) När allt var klart så hade hon simmat 40 meter utan hjälpmedel i stora bassängen.
Det är bra jobbat! Siminstruktörerna var imponerade över hennes framsteg.. Kul!


Jag har som vanligt använt ett mönsterpapper till bakgrund. Det kommer från MME serien "Find your wings and fly". Därifrån kommer såklart även de andra papperna och stickersarna, kameran och titelbannern, som jag först fäst på ett svart cardstock innan jag klippte rent det (med Tim Holtz braiga sax) och fäst det på 3Dkuddar.

Bakgrunden mönstrade jag till själv med en silvrig distress stain, som jag målade över en mask i chevronmönster, som jag sedan vände och fick överskotts färgen med här också. Vet inte hur väl det syns, och hur mycket som hamnade bakom fotomattan dock.. Det blev lite läckert. 
Jag dekorerade med lite washitape och enamel dots, lite platta matta plast-pluppar i fina färger..

Jag hoppas att ni haft en härlig vecka och en skön sommar.

Inga kommentarer: