onsdag 7 augusti 2013

Mer Project life....

Hej mina vänner!
Jag har fortfarande semester, och semester innebär få stunder för scrapbooking för mig. Jag har inte tid att invänta torktider på mixed media-alster.... Och i denna stund då du läser detta är vi på resande fot uppåt i Sverige.... Därför får du "hålla tillgodo" med ett till Project life-alster från mig.

Även denna vecka med en insert-ficka, som jag klippt till själv. Och om du klipper till egna fickor, spara de där plastfickorna som blir över!!! Om några veckor tänkte jag visa hur man kan använda dom i sina PL-album!

Denna vecka, vecka 23, hände det mycket och jag hade en hel del att skriva om. Då är det perfekt att det finns journalingrutor avpassade för text!

Jag kommer inte länka i dagens inlägg, det hinns inte med. Men jag har använt lite kort från Becky Higgins Midnight-kollektion samt Blush-kollektionen, rutiga grid-cards och nåt annat kort jag tror är från Simple Stories....




Insert-ficka med mycket text....


Baksidan av insertfickan...


Coolt uppslag med mycket foton och härligt prickit kort från Blushkollektionen som kompletterar mina foton, eller hur?! Jag har skurit ner korten till 10x10-cm. Jag älskar denna ficka, så be Perra och Mia att ta hem dom!!! Så användbara, framförallt för Instagramfoton - om du fotar med din iPhone och lägger upp bilder där.


Ha det gott!! Jag har nu 1,5 vecka kvar på semestern, så vi får se vad jag får till till nästa vecka :)

Njut av härliga sommarkvällar, trots att de blir mörkare lite tidigare nu!!
/Helene - webmostehelene

Inga kommentarer: