fredag 30 augusti 2013

Lo med Hot Wheels

Nu har skolterminen kommit igång och nästa vecka är det kursernas tur att starta upp igen.
Det skall bli så roligt att se alla igen efter sommaren.



I min familj planeras allt utifrån scrapbook kurser/aktiviteter och Go kart tävlingar...
Det har resulterat i att jag har en väldig hög med bilrelaterade fotografier.
De är så många att jag faktiskt lägger dem åt sidan när jag känner att inspirationen inte finns där längre.
Nu har fotografierna varit "vilande" något år, och det kändes ok att ta fram dem igen förra veckan.



Lite kladd och några coola bilstickers blandat med steam punk inspirerade dekorationer kändes helt plötsligt helt rätt!
I botten har jag lagt en alfabets stencil och målat med olika Distress Paints i metallic färg genom den.



När man jobbar med färg och stencils i lager på lager så får man väldigt fint djup på sitt projekt.
Jag kommer att prata mer om detta och även dema det på Perras träff i helgen.
Hoppas att vi ses där.



Höstens kurser som startar upp nästa vecka hittar du här.

Happy Scrapping!

Therese

Inga kommentarer: