fredag 16 augusti 2013

Lo med dekorerade cirklar

Jag gillar pärlor och jag gillar cirklar!
Här fick jag möjlighet till att dekorera med båda.



Många gånger har man cirklarna i botten, markerat tex med en raksöm eller liknande.
Det är bra när man skall "grunda" för andra dekorationer.
På denna Lo tänkte jag mig att de skulle få synas ordentligt istället.
Så cirklarna blev själva dekoreringen.



Jag har använt lite knappar, blommor och pärlor i olika storlekar samt stickers från Bo Bunnys serie Cèst la vie. Pärlor och knappar har jag fäst dit med Studio multi-medium.



 

Vill du lära dig mer om hur du kan dekorera så går vi igenom det på kurserna Dekorera 3 Lo Special. Du hittar kursbeskrivningar här.


Hoppas att ni får en trevlig helg.

Happy Scrapping!

Therese



Inga kommentarer: