torsdag 29 augusti 2013

Kort i blågröna och bruna toner

Just nu tillhör blågrönt en av mina favoritnyanser och idag tänkte jag visa ett kort där jag blandat dem med bruna nyanser. De bruna och blågröna blommorna har jag skurit ut ur ett papper från Pink Paislee.

 
Blommorna har jag färgat med mister och därefter lagt på stickles.



 
Och varför inte göra en snygg baksida när man har papper över ;)


Materiallista:
Papper
Pink Paislee - Hope Chest - Treasures
Pink Paislee - Hope Chest - Keepsakes
Vit Cardstock

Blommor
Petaloo
Rosor

Mister
Heidi Swapp - Color Shine - Mint Green
Heidi Swapp - Color Shine - Bronzer
Heidi Swapp - Color Shine - Tinsel

Stickles
Star dust

Dekorationer
Epiphany Crafts - Bubble Caps - Round 14
Rhinestones

Copicfärger
Ansikte: E00, E11, E13
Hår: E71, E74, E77, E79
Kläder: BG70, BG72, BG75, BG78

På återseende on två veckor, nästa vecka får ni njuta av Maries härliga skapelse!
Kram Kram
Kattiz
 


Inga kommentarer: