lördag 24 augusti 2013

A surprise inside

Hej!

Hoppas ni har en härlig helg framför er. :)


Visst är det skönt att värmen håller i sig? För att hålla kvar lite i sommaren kände jag för att skapa ett alster med lite sommarkänsla.

Även detta är en Mop up page, i botten. Det känns som att jag har börjat få känsla för mina mop up sidor. Jag håller dem lite mer kontrollerade, så att jag kan använda dem som bakgrunder istället för att de blir överkladdade.

Här har jag stämplat med en TWC mask med en massa svart Dylusions spray på och stämplat med en annan mask med mindre cirklar och vit dylusions spray på. Och sist använde jag lite överbliven modeling paste över en tredje TCW mask.


En Prima doll stamp fick spela huvudrollen på min sida. Visst är hon så söt? Scrap-Perra har nyss fått in flera nya modeller av dessa stämplar. Kul! :)

Hon är färglagd med Faber Castell Big Brush Pen, och lite Golden fluid acrylics i färgen Magenta.


Jag kladdade ut lite Golden Fluid Acrylics, i olika färger, på några ställen över sidan för att "skita ner" lite.

Eftersom det inte är någon gesso på pappret, så suger dylusionsfärgen in bättre, så den kladdar inte av sig på de andra färgerna.


Inga kommentarer: