fredag 12 juli 2013

Project Life med Becky Higgings Midnight

Ännu mera Project Life....Denna gång så visar jag med Becky Higgins Midnight Core Kit. Bilderna som jag har scrappat är resan till Nederländerna för att delta på Art Fusion med Nat och Birgit.

Och återigen så är det ju för många foton så det får bli som två uppslag, plus en extra flärp från SNAP-plastfickor. Washitejp från Trendy Tape och privat, vita pennan är Sharpie pennan.
Den smala remsan längst in är vit cardstock som jag har mistat med en mask från Studio Calico med svart Dylusion. Detta för att matcha in med färgerna på core-kitet.
Lite sightseeing bilder
Lite mer bilder från själva kurserna.
Här ser ni även baksidan på extra flärpen, där har jag lagt in boarding pass för hemresan med lite text.
Sista sidan.

För mig personligen var det lättare att dekorera och få det personligt med SNAP än med detta avskalade kit med svart, vitt, grått och gult men jag har några sidor till som jag ska testa på för att se om jag kan få det mer levande.

Vad föredrar ni???

Ha en trevlig fredag och helg. Under helgen åker vi iväg på semester så det kommer vara semesterstängt i 3 veckor. Vi ska försöka administrera någon rea under tiden och sedan när vi kommer tillbaka kommer det vara massor av roliga nyheter som tittar in. Men bloggen kommer att leva under vår semester så det är bara att spana in.

Inga kommentarer: