söndag 28 juli 2013

Äntligen!!

Som han tjatade, Christian, på att han ville ha en helrosa onepiece. Jag vet ju hur elaka barn kan vara och var lite motsträvig mot just en helrosa.. Han får gärna ha rosa på sig, och jag har inga problem med att han har en rosa mjukisoverall, men jag vill ju inte att han ska bli retad, lixom..

Men så var det Mello och SeanBanan hade just en helrosa onepiece på sig och veckan efter åkte vi och köpte en dylik. Om de andra barnen retas, kan han ju alltid säga att SeanBanan har en!

Han blev verkligen jätteglad! (Och jag fick glädjen på bild!)


Till denna layout har jag använt tre papper, stickersark och journalingblad kommer från samma serie, EchoParks serie Beautiful Life. Bakom fotona har jag stuckit in en tag med journalingen. Lite text syns och jag har fäst rosa organza i hålet på tagen.

För att rama in denna enkla layout, så använde jag Sew Stamper och fick snabbt en zick-zack "söm" runt hela bakgrunden. Så smidigt är det! Många olika mönster kan man få genom att byta ut stämpelhuvudet.

Jag hoppas veckan har varit fin, och än finns det gott om tid kvar att  skapa till vår sommartävling!

Inga kommentarer: