fredag 14 juni 2013

Tack tags till fröknarna

I och med flytten så blir det ju att vi ska säga hejdå till massa goa och härliga fröknar som barnen har haft. Och det leder till att jag som scrappande mamma vill göra något speciellt till dem. Då alla mina motivstämplar är nedpackade så valde jag att göra tags - Jättetags  nr 10 från Ranger. Och då det är 6 fröknar totalt så får ni stå ut med massor av bilder....

Grunden för dem alla är samma. Jag har tagit olika färger på distressdynor som jag har tryckt ner på en craftsheet i random mönster. Sen har jag sprutat lite vatten på craft sheet och sedan dragit tagen över detta och då har det blivit ett mönster, alla får olika mönster dels pga att jag har olika färger men även hur man drar tagen genom färgen.

Sedan har jag förstärkt det lite genom att ta samma färger med en dyna över tagen här och där. Sedan har jag tagit flera olika bakgrundstämplar som jag har stämplat med samma färger. Blir en jätteläcker bakgrund tycker jag. Sen har jag tagit en bit spillpapper som jag hittade på skrivbordet, lite blommor, lite band och washitejp och sedan gjort alla tagen ungefär lika men ändå olika. Då behöver jag inte tänka lika mycket och det passar bra nu när det är sååå mycket annat att tänka på.

De första tre är till Samuels fröken samt fritidsledarna.


Här efter kommer till Kristins fröken samt 2 fritidspedagoger.


Och Kristin ville ju inte vara sämre så hon har gjort en dubbeltag till en av sina bästa kompisar som hon tror kommer sakna Kristin, så hon ville ge en tag som present till henne.

Hinner inte med någon Inlinkz idag så ni får stå ut ed det ändå.

Ha en bra fredag och helg. Själv kommer jag ha en fantastisk helg, jag åker nämligen idag till Nederländerna och ska få möjligheten att gå 4!!! kurser med Nathalie Kalbach och Birgit Koopsen, det är inte alls synd om mig!!!!

Inga kommentarer: