onsdag 12 juni 2013

Snabbscrappad layout

Hej alla söta bloggläsare!
Idag blir det ett snabbt inlägg från mig, med en snabbscrappat layout. På grund av lite tråkiga saker som händer på det privata planet så har jag inte riktigt samma tid att scrappa som annars, MEN skapandet är lika viktigt för det! Så jag satte mig med ett vitt pappersark, lite akrylfärg och några få dekorationer. 

När man inte har tid att scrappa men behöver det, så gäller det att begränsa sitt material! Här har jag alltså endast använd lite dekorationer i form av blommor och halvpärlor, en doily och en chipboardstjärna, lite bokstäver, en mask och satte sedan igång. Tror denna sida tog ca 20 minuter att göra. Det var torktiden som tog längst tid och då är man glad att man har en embossingfön!

Tyvärr är färgen lite blåaktig på mitt foto, den grå färgen är härligt cementgrå annars!



Hoppas ni har överseende med att jag denna vecka inte har med någon materiallista. Hinner jag så lägger jag in det senare i veckan.

Ha en bra dag!
Helene - webmosterhelene

Inga kommentarer: