fredag 7 juni 2013

Lo med Bo Bunny Prairie Chic


I lördags hade jag förmånen att få scrappa i lugn och ro med goda vänner.
Det händer inte så ofta.
Det är väldigt roligt att prata med alla på träffar och jag blir sällan färdig med några projekt som jag tar med mig. Men i lördags hände det, jag blev faktiskt klar med en sida!



Jag scrappar gärna med mönsterpapper, och just denna serie har snabbt blivit en favorit.
Då jobbar jag ofta i kombination med mixed media tekniker på dessa projekt.
Varför begränsa sig till cardstock som underlag om man inte måste?
Jag skall försöka visa några exempel på detta under veckorna som kommer.



På denna Lo har jag även dekorerat med runda spegelbitar, vilket var 1:a gången för mig.
Passande i en dans sal tyckte jag…



En av höstens nya kurser kommer att vara Mixed media i kombination med mönsterpapper.
Mer info om det och andra nya kurser kommer upp på kurs sidan under sommaren.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Happy Scrapping!


     Therese


     

Inga kommentarer: