måndag 13 maj 2013

Måndag och en spännande vecka!

Denna vecka ser jag grymt mycket framemot och har gjort sedan en tid. På torsdag så kommer MiaKL, min fru, att börja jobba med mig på Scrap-Perra AB. Hon har självklart redan nu gjort massor med jobb men skillnaden nu är att hon kommer att jobba dagtid med Scrap-Perra.

Vi håller på för fullt med sommartävlingen och de kommer vi att släppa upp i webshopen förmodligen nästa vecka. Så håll utkick!

Jag vill också slå ett slag för alla kurser som Therese håller i Upplands Väsby, missa inte chansen att utveckla din hobby. Massor av kurser in i juni finns att tillgå.

Vi har idag skickat ut ett nyhetsbrev och det är många mailadresser som det inte går fram till, så om du har anmält att du vill ha nyhetsbrev men inte har fått klicka här . Det gäller även dig som inte har anmält att ni har nyhetsbrev men vill ha framöver.

Och spana in bloggen denna vecka, hela DT-gänget har fått papper från Echo Parks Bundle of Joy - boy och girl så de ska visa olika stilar med dessa papper.

Ha det gott!




1 kommentar:

Gunilla R sa...

Jag kan rekommendera Therese kurser och brukar delta med jämna mellanrum. /Gunilla