torsdag 23 maj 2013

Bundle of Joy gånger 4

Tänk vad man kan få till det med bara lite papper och stickersark!
 
Förra veckan kanske ni såg det löpande temat och självklart är jag med på det även om jag kommer in en vecka senare. Jag fick möjligheer att leka med Echo Park Bundle of Joy - Boy och det blev 4 kort som jag vill visa idag.
 
Och min materiallista är ganska kort idag.
Fyra papper
och dekorerat har jag bara gjort med
 
 

 
Och så tar vi en närmare kik, och insidorna blev riktigt coola också.
Jag tycker om när man kan ha ett genomgående tema på både in- och utsidan.
 
Val tema
 

 
Djungel tema


 
Uggle tema


 
Tåg tema


 
Vilket kort gillar ni bäst?
 
´Nästa gång jag dyker upp så vill jag visa en layout av det som blev kvar på papprena och stickersarket. Tills dess - scrappa lugnt!
 
Kram Kattiz
 
 
 

Inga kommentarer: