måndag 15 april 2013

Veckans skiss v16

Fick in ett antal tolkningar förra veckan och även på mailen kom det några, så kul att se alla tolkningar. Ledsen att jag inte har hunnit kommentera på alla men det var lite jobb i helgen:). Och ledsen att detta inlägg kommer så sent men vi kom hem vid 1 i natt från Helsingborg, lite mör idag....

Nåja, tänkte visa en tolkning från förra veckan och det är Niina som har gjort den. Mer av henne hittar ni i hennes blogg.

Och då vi har 3 år kalas imorgon tisdag - 3 år sedan vi startade webshoppen och hade öppet hus i garaget som start för vår verksamhet så har jag "bakat" en 3 års tårta!!! Så nu vill jag se hur ni tolkar detta - det behöver ju inte vara bildlig tolkning utan det kan ju även vara teamat som kalas. Jag kommer visa min tolkning på fredag när jag bloggar.
Blogga som vanlig i din blogg, klistra in länken nedan eller maila om du inte har en blogg. Ha en underbar vecka alla.

Inga kommentarer: