onsdag 10 april 2013

Längtan till sommar och sol och bad....

Näe!!!! Nu längtar jag galet mycket efter sommar, sol och värme! Därmed basta! Eller hur?! Nog för att det är roligt med vinter, men inte ända in i mitten av april!

Eftersom jag längtar efter sommaren har jag scrappat en bild från stranden förra sommaren, det var visserligen ingen riktigt varm sommar men vi fick några härliga stunder på stranden i alla fall. Barnen lekte och hade det underbart!

Jag började denna sida genom att stänka ut vit Dylusionmist och guldfärgad Heidimist på cardstocken. Sen knöglade jag ihop ett gammalt gammalt bokpapper från egna gömmor, skar till två turkosa papper i rektanglar och la ovanpå bokpappret tillsammans med en älskad kakservett! Den gula bannern är urklippt ur en journalingruta och till det hela satte jag små turkosa blinghjärtan. Så sött!


Fina blingstenar tillsammans med ett tårtpapper, bokpapper och stänk! Så läckert!




Ha nu en underbar vecka, så ses vi snart igen!
/Helene - webmosterhelene





Inga kommentarer: