onsdag 17 april 2013

Hipp hipp hurra!! Vi fortsätter fira!

Hipp hipp hurra för Scrap-Perra idag!! Jag måste säga att Perra och Mia har lyckats KANON med sitt företag, eller hur?!! De har en sån bredd i sin butik med både romantiskt och vintage, färgstark, project life, mixed media och art journalprodukter.. U name och de har det!!

Dagen till ära har jag skapat en födelsedagslayout med Glitz "Color me happy"-serie. En serie som passar perfekt för födelsedagslayouter med sina glada färger!

Jag har min vana trogen jobbat med färgstänk, papper i rektanglar, tårtpapper och till detta en söt brad och en 3D-sticker från Simple Stories. Dessa två små söta dekorationer passar perfekt färgmässigt till denna serie, även om de inte hör ihop på riktigt ;-) Tyvärr verkar de inte ligga uppe i butiken än, men jag lovar det kommer!






Hoppas ni kikar in hos oss varje dag under denna födelsedagsvecka!
/Helene - webmosterhelene





Inga kommentarer: