tisdag 2 april 2013

Clean and simple...

♥ Hej allihopa 

Idag tänker jag visa ett 'clean and simple' alster.
Jag älskar verkligen den rena stilen, men bara för att man skapar stilrent så betyder det inte automatiskt att det är enkelt. Jag kan ofta tycka att det är svårt att få ett alster att kännas 'arbetat' trots att det inte innehåller dekorationer och många lager papper.


Här har jag gjort en tag med små bitar spillpapper från MME och en stämpel från den privata samlingen.


När jag skapar kort i endast ett lager, så försöker jag använda mycket konstraster i min färgläggning för att få motivet att 'poppa' lite mer än annars.

Här har jag använt följande Copics:

Hud: E13-11-21-50-000-R11
Hår: E49-25-21
Blått: B99-97-95-93-91-000
Grön: BG99-96-93
Gul: YR23-Y15-Y11
Svart/Grå: W9-7-5


Nu är det inte långt kvar tills den stora träffen i Annexet!

Jag hoppas jag får chansen att träffa Er där! :D


Inga kommentarer: