tisdag 19 mars 2013

Tag Slide Card...

♥ Hejsan kära vänner 

Idag tänkte jag visa ett sk. Tag Slide Card.
Har tyvärr ingen tjusig svensk översättning till det.




Det är egentligen inte ett så svårt kort att göra.
Sök på nätet så finns det många enkla förklaringar.

Men jag tycker det är en rolig vikning.



Jag är inte så mycket för Påsk kort, men jag älskar gul som färg.
Därför bjuder jag på lite härliga gula toner från MME idag.


Jag har även gömt in en liten hälsning på den 'hemliga' tagen som man drar ut,
och som även 'skjuter upp' motivet på kortet.


Jag har valt att endast färglägga Magnolia motivet i svart-vita toner,
och sedan göra kronan gul.
Tycker det ger en spännande dimension till kortet.

Motivet är färglagt med följande Copics:
W9-7-5-3-1-0 / Y23-21-00


♥ Hoppas Ni fått lite inspiration 




1 kommentar:

NickScrapShack sa...

Wow så himla fint måste testa detta