torsdag 14 mars 2013

Party in Pink

Godmorgon (eller godeftermiddag/kväll)
I lördags var jag med Scrapperra i göteborg och träffade många härliga människor. Alltid lika roligt. Och under dagen så gjorde jag en canvas, ville passa på och testa lite nya produkter nu när jag kunde låna av Mia ;)
Och tavlan går i några av mina favoritfärger - cerisrosa och lila.

 Mycket blommor blev det som vanligt :)


De kladdiga produkter jag har använt mig av är Svart Gesso och vit Gesso, Dylusions mister och så har jag provat de underbara Lumiere Acrylics, helt underbara metallicfärger (jo, några fick faktiskt följa med mig hem också )


Och så kan jag ju inte låta bli mina älskade Inca Golds :)


Thickers som också blev färgade med Inca Gold.


I helgen har jag turen att få besök av både Perra och Mia här i mina trakter då LinköpingsScrappen går av stapeln och självklart kommer Scrapperra att vara med. Ser jag fram emot :)


Kram Kattiz

Inga kommentarer: