måndag 4 mars 2013

Måndagsgympa!!

Hejsan!
Idag börjar jag med lite träning, träningen består av att bära in och packa upp hela butiken.  Anledningen till träningen är att vi i helgen var i Karlstad på mässa. Jag vill tacka alla som besökte oss där!

När vi var på mässan så kom TV4 förbi och intervjuade MiaKL när hon satt och pysslade i butiken! För er som vill kika på inslaget klickar ni här.

Nu i veckan blir det att få iväg ordrar och beställa hem saker som tog slut i Karlstad och sedan nästa helg sticker vi till Göteborg på mässa!!

I bloggen denna vecka kommer det att vara tutorial vecka, så vi får se vad DT-gänget hittar på.

Sportlovstävlingarna är nu avslutade, datorn strulade så jag har ett bidrag jag ska få in under dagen sedan börjar vi ta fram vinnare. Hoppas på att hinna med det innan helgen.

Ha det så gott nu!! Nu ska jag fortsätta träna!!

Inga kommentarer: