söndag 3 mars 2013

Kort på recept.

Idag slutar sportlovsutmaningarna i forumet. Ni har hela dagen idag på er, så om ni inte har haft tid innan så boa in er i scraphörnet och ta er an utmaningarna... 

Jag har gjort ett kort utifrån en av utmaningarna, ett kort efter ett recept.
  • 1. Tag ett cardstock och vik till ett kort.
  • 2. Fäst därpå en rektangel och en fyrkant i olika mönstrade papper.
  • 3. Dekorera med 3 blommor, 2 knappar och 1 charm.
  • 4. Lägg därtill 1 band, 2 olika färger och 3 pärlor.


Jag valde ett Kraft cardstock till grund och papper från GCD serien Fun House, både till rektangeln och kvadraten. Tre blommor från Prima, två vita knappar och en charm, i vilken jag knutit ett organzaband. Tre pärlor och de två färgerna är dels chalken som jag skitat ner kanterna med och mist som syns lite dåligt här. Men det är stänk av frost.

Jag hoppas jag kunnat inspirera er och att ni haft en härlig helg!

Inga kommentarer: