onsdag 27 mars 2013

Finaste påskkycklingen

Tänk att det snart är påsk igen! Underbart! Jag kommer jobba några av påskdagarna, men är ledig på påskafton och påskdagen i alla fall. Så helgen till ära så visar jag upp denna LO med en söt liten påskkyckling på. Tänk att jag inte scrappat några av dessa foton förut?! De är hela fyra år gamla nu.....

Jag började med att stämpla med en bubbelpåsestämpel och en orange stämpeldyna. Sedan stänkte jag ut svart mist och skar ner själva mönsterpappret ungefär 1 tum på två sidor. Sedan monterade jag mönsterpappret på ett svart cardstock... Tunna remsor ovan och under fotot av ett annat mönsterpapper, några fina gula blommor, en urklippt rest av en förpackning (texten "Cherished moments") och lite bokstäver ur privata gömmor och sidan klar....





Glad påsk på er!!
/Helene - webmosterhelene





1 kommentar:

ScrapMyran sa...

Råläckert som vanligt Helene! Får se om vi ses på BB till påsken då =)