söndag 17 mars 2013

En snäll tiger..

Varje år har vi en liten marknad här i byn. Inte mycket att komma med, men lite lokala butiker, hantverkare och en och annan vanlig knalle som kommer.. I somras var det en kanonduktig tjej här som målade ansikten på barnen, i en helt annan nivå än vad som är brukligt.
Christian ville vara en tiger. En snäll tiger..  (Jag tycker han ser mer ut som en fjäril, men OK då...)
Jag fick tag på den alldels nya serien från EchoPark, All about the boy, när jag var med i Karlstad. Rikligt med fina färger, som passade bra till just detta fotot som faktiskt har två fotomattor. Först en cardstock och sedan ett mönstrat papper, yoyos. Samma papper jar jag stansat ut cirklarna vid blommorna, de finns på baksidan. Till pilarna i överkant heter Adventure och   Det träådrade pappret heter gears. Lite stickers och bokstäver kommer från de två stickersarken. Blommorna är från Prima.
Den sick-sack bården som är mellan orden i titeln, kommer från arket med bokstäver. Det är den "skräpbit" som sitter mellan det orangea och bruna bokstäverna. Här passade det in bra, tycker jag...
I övrigt har jag använt några gamla knappar, lite chalk och en vit penna
 
Jag önskar er en härlig dag!

Inga kommentarer: