torsdag 28 mars 2013

Bo Bunny & Kaisercraft = sant!

Här kommer ett snörvligt hej från Ljungsbro, 
har legat sjuk sen helgen och missade helt att det var torsdag idag. Tack Perra!
Men så tänkte jag, bättre sent än aldrig så här kommer mitt kort jag vispade ihop lite snabbt.
Tur jag hade dessa fantastiska papper från Bo Bunny och KaiserCraft, 
man behöver inte anstränga sig för att det ska bli bra.... ;)

Och jag måste få säga att Bo Bunnys nya serie Cést La Vie är helt underbar. På ett papper kan jag å ut 17 mannekängdockor :) och i många olika färger och mönster....
Pappret heter Couturiére


Jag har även dekorerat med små förklistrade plastbubblor som jag satt fast på mönsterpappret från Kaiserkraft och sedan klippt ut.



På baksidan använde jag en spillbit jag hade kvar från ett Glitzpapper.


Jag har använt:

Önskar er en god påsk med mycket solsken!
Kram Kattiz





Inga kommentarer: