fredag 1 mars 2013

Alla hjärtans dag kort

Som kontrast till att Åsa visar så mycket färgläggning med Copic så tänkte jag visa ett kort där jag har färglagt med Distress Markers. Jag har stämplat ett Magnolia motiv (privat) på akvarellpapper och sedan målat med Distress Markers med hjälp av en vattenpensel. Det jag gillar med Distress Markers och Tombow pennor är att det inte behövs så många färger för att göra skuggningar utan det räcker med vatten :).

Barnen har fortfarande sportlov men vi drar på oss jobbarkläderna för att i helgen befinna oss i Karlstad. Hoppas att du hittar dit och hälsar på oss där.

Idag kommer den nya månadstävligen komma upp och ni har väl inte missat att det pågår sportlovstävlingar.

Och det börjar trilla in lite prelbokningar till Creative Moments - det finns några som inte klarar av att vänta tills all info är framme. Så är du sugen på att prelboka så gör det genom att skicka ett mail till creativemoments@scrap-perra.se. Jag bekräftar så fort jag kan.

Inga kommentarer: