tisdag 22 januari 2013

Romantiskt med Glitz...

Ny vecka, nya härliga möjligheter!

Idag tänkte jag visa ett romantiskt kort, utan motiv. Kors i taket!
Ibland är det så skönt att bara lägga fokus på en vacker text och alla detaljer och dekorationer runt omkring.

De kan tendera att försvinna lite i mängden när man har med ett färglagt motiv.


Här har jag använt uteslutande papper från Glitz Hello Friends 6x6 pad.
Det är så fantastiskt smidigt med dessa småpapper när man gör kort!
Matchat och klart.
Jag behöver knappt tänka själv. :-)

Textstämpeln är privat.

Jag har dekorerat med rosor och körsbärsblommor, och härliga vita blad.
Strött ut lite halvpärlor och så min personliga favorit Rug Canvas (nätet bakom spetsen) och lite spets.

Runt texten har jag stansat ut med Spellbinders Floral Ovals i kraft cardstock.

Jag ska verkligen försöka lära mig länka alla produkter så där tjusigt till nästa gång - lovar!


Jag hoppas inte Ni missat att Perra har beställt hela arsenalen med Copics - både Ciao och Sketch!
Vilket jag givetvis är överlycklig för!! ;-)

Jag kommer också att ha en liten workshop på Scrap & Pearl i Annexet med Copics.
Så är du sugen på att pröva eller lära dig mer, passa på att anmäla dig.
Ni anmäler Er till Mia.

Ha det så gott - så ses vi snart igen.

Inga kommentarer: