onsdag 19 december 2012

Underbara blommor!!

Jag fortsätter med mina blommor, vackra, underbara och ljuvliga! De här rosa blommorna tillsammans med det vackra Glitz-pappret är så fint! Och visst funkar det med blommor till killar ;-)

Jag började med att mista bakgrundspappret med rosa mist från Heidi Swapp och en mask ur privata gömmor. Misten glimrar så läckert i verkligheten. Sen tog jag två små kakservetter och satte som en fotomatta under fotografiet, llimmade fast allt på mönsterpappret och stack in en tag under servetterna. Jag klippte ytterligare en kakservett på hälften och limmade fast i överkanten.

Sedan la jag ut två rosa blommor, så de bildar en visuell triangel tillsammans med rosen på pappret. Jag la ut några urläckra gröna sammetsblommor i en triangel den med. På med lite gröna blingstenar (jag vet, de ser svarta ut här, men är läckert mörkgröna), en bit twine i tagen och lite bokstäver till rubriken så är sidan klar. Jag ÄLSKAR färgerna!


Söta blommor!


Jag älskar de här tvåfärgade twinsen! Så läckra!




Nu får ni ha en riktigt god jul, så ses vi om en vecka igen!
/Helene - webmosterhelene

Material:
Papper: Glitz "Hello Friend - Envelope" (bakgrundspappret)
Bokstäver: LilyBee Design (små)
Färg: Heidi Swapp "Primrose" (rosa mist)
Dekorationer: Prima "Bel Canto - Rose" (rosa blommor), Petaloo (gröna blommor), Prima SIIC (bling), kakservetter, twine

Privat: stora vita bokstäver, mask, tag

Inga kommentarer: