torsdag 6 december 2012

Norsk tomte

God eftermiddag på er.
Jag tänkte börja skriva som SJ - dagens inlägg blev "försenat pga. förseningar" ha ha ha... 
All snöskottning igår tog musten ur mig så lagom efter att jag satte på datorn somnade jag och det är inte ofta jag somnar vid halv åtta på kvällarna... ;)

Men nu till dagens alster som även den är vinterinspirerad och julig.
Jag har nämligen gjort en layout med några äldre foton från en jul jag tillbringade i Stockholm för några år sedan. Och med en norsk tomte.

Men när jag skulle fota igår hade jag en extremt kelen katt som promt skulle vara med hela tiden...


Men efter att ha mutat honom med mat fick jag möjlighet att fota ostört....

Jag har använt papper från Maja Design som heter Julpynta och bitar av Slå in klapparna.
Julkulorna på pappret har jag lagt Glossy Accent på.


Stjärnorna och lilla texten har jag stämplat från Marianne Designs clearstampsset Let it snow


Rubriken är skriven med foam thickers från American Crafts.


Ni har väl sett att Scrapperra har fått hem massor av blommor? 
Jag har gjort en egen liten ranka av röda rosor och blad som jag sen lagt glossy och sedan Distress Dry Glitter på. Har även använt Primas blommor Encore och Lucerne.



I helgen som var hade Scrapperra en mycket trevlig träff som jag självklart var med på. Och då demade jag Melt art och hänvisade även till ett äldre inlägg jag gjort på bloggen och för att göra det enklare för er att hitta det så länkar jag direkt till det inlägget HÄR....

Kram



Inga kommentarer: