torsdag 22 november 2012

Moi moi...

Moi betyder hej på finska så här kommer hälsningar från Finland! :)
Då mitt scraprum är under flytt och jag har befunnit mig i finland sedan i söndags så har jag tyvärr inte fått till något nytt att visa er idag.
Men jag tänkte ändå visa ett kort som jag gjorde för lite sen men ej hunnit blogga.
Kortet i sig är ganska enkelt (för att vara mig)


Pappret heter In the City - Black and blues och dekorerat har jag gjort med blommor, bling och kugghjul från Tim Holtz. Och på kugghjulen har jag lagt Glossy 


På insidan har jag tagit en bit av pappret In the City - Blues in the City som skrivruta och mer Tim Holts kugghjul...


I eftermiddag så bär det av hemåt tiill Sverige  för mig och jag kan fortsätta med flytten av mitt pysselrum. I helgen hoppas jag få tillfälle att sätta mig och scrappa lite också men även börja mina förberedelser inför träffen den 1 december, för vi syns väl då?

Kram





1 kommentar:

Jeanette Wallén sa...

Superläckert! Och ja, vi ses den 1 december! :D