söndag 11 november 2012

Juleljus

Jag hoppas ni fått mycket Maja Design inspiration i veckan. Tänk vad man kan göra mycket olika av samma papper! Jag har gjort en layout och som så ofta annars så är den Clean and Simple och med ett mönstrat papper som bakgrund. Alla pappren kommer från Maja Designs julserie - Julen är här.

Fotot gillar jag starkt. kan hända att jag förstärkt ljusen en aning i photoshop, men det är sådär känslan är, när man tänder granen första gången på julaftons morgon.. :) Starkt lysande av värme!

 
Titeln är från seriens klippark. Här är en närmre bild på klustret av dekorationer kring titeltagen.

 
Rosor från Prima, två hattnålar som jag fäst med gluedots, bling från Zva (vilken jag har klippt isär och byggt ihop så de passade bättre in här) och rosband som finna att köpa på löpmeter. Titeltagen sitter på 3Dkuddar och där i hörnet sitter pyttesmå sifftor.
 
Önskar er en trevlig söndag och en härlig ny vecka!

Inga kommentarer: