onsdag 17 oktober 2012

The sweetest thing

Hej och trevlig onsdag på er!! Idag blir mitt inlägg lite senare än vanligt och jag kommer inte orka länka till produkterna, hoppas ni har överseende med det. Jag och min yngsta son har blivit sjuka och efter nätter med vakentid är man rätt slut. MEN jag vill ju blogga en fin layout på "min" dag i alla fall!

Då vi var på Stockholm City Scrap för några helger sen så fick jag ett gäng pastelliga och helt ljuvliga papper i min hand, nämligen My Minds Eyes "The sweetest thing". Så ljuvliga de är!! Jag kan bara rekommendera er att köpa dom! De är fantastiska!!

Jag började med att stänka ut den rosa alldeles nya misten från Heidi Swapp, den är fantastiskt fin! Sen skar jag till tre kvadrater och la dom i lager tillsammans med en doily. På med lite utstansade fjärilar, nån blomma, lite bling och en tag från privata gömmor....






Ha en fortsatt fin vecka, så ses vi snart igen!
/Helene - webmosterhelene

Inga kommentarer: