söndag 12 augusti 2012

Tre enkla kort..

Här är tre enkla kort som jag gjorde häromdagen, för det behövs lite "pojk-kort" att ge bort nu. Jag har använt samma papper och stickers från EchoPark "A boy's life".  Det första kortet mistade jag i med svart färg när det mesta redan var på plats. Några av stjärnorna kom på plats efteråt, för att de skulle skina lite. Kortet fungerar till alla från 5 år till 95.. ;)


Här har jag använt samma stickersark men även en bit twine, som jag virat runt pappret innan jag fäste det med den dubbelhäftande tejpen. Den använder jag till det mesta.


Det sista kortet har jag inte något extra på. På stickers-tagen står det "Officially Documentet", vilket en födelsedag faktikt är.. :)  Det går ju bra att fylla i namn på mottagaren på flygplanets banderoll när det är bestämt vem som ska få kortet..



Tack för mig!

Inga kommentarer: